ImTOO MP4 Video Converter

Jag hatar verkligen när saker och ting inte fungerar. Tex min MP3-spelare. Igår bestämde jag mig för att få liv i den igen då sladden för mina hörlurar till min mobil helt enkelt är för lång. Först hittade jag inte cd-skivan med drivrutiner på, så jag tänkte att jag skulle kolla in deras hemsida. Där var jag tvungen att ladda ner en stor jävla fil som jag laddade hem i ungefär 17 kb/s.
När jag väl laddat ner det och skulle installera så nähe, då ville det sig inte. Jag var tydligen tvungen att ha senaste versionen av sugiga Windows Media Player installerat.
Fick ladda ner och installera det och sedan gick det att installera alla drivrutiner. Med många om och men så fick jag äntligen igång min lilla älskling igen.
Men sen fick jag för mig att lägga över en film på min lilla spelare. Konverteringsprogrammet som följde med den är så segt att det borde vara olagligt. Så därför har jag nu laddat hem ett annat konverteringsprogram (ifs olagligt : D) och nu får vi se om det funkar. ImTOO MP4 Video Converter heter det.
Konverterar nu YPF och ska se om jag kan se den sen.



Imorgon fyller min favoritbror 18 år! Att han redan är så gammal, helt sinnessjukt.


Kommentarer
Postat av: Josefine

krrrr! då blir han lovlig

2008-11-10 @ 14:24:15
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0