"Kör på gubben!"

Min körlärare är underbar. Idag när vi var ute så gick en gubbe mitt i vägen och då ropade hon "Kör på honom!" : D
Sen lade hon till att gubbar som går 10 meter från övergångsställen får man köra på. Dock inte gummor. Vi ska sanera Kinna : D
Trevligt är också att hon är precis lika vilsen och glömsk som mig. Skitbra.

På tisdag blir det provuppkörning med Siv. Hoppas hon tycker att jag kör bra. Fast jag föredrar att kalla det för Utbildningskontroll, det låter inte lika farligt. UTB kunde man också kalla det, men det låter illa det med. Men Siv ska ju tydligen vara både snäll och bra så det ska nog gå finfint.

När jag har tagit mitt körkort finns det lite olika bilar jag vill ha.


 En Mini Cooper Cabriolet hade icke varit fel.

 Eller en stor jävla Hummer! Kan dock få parkeringsproblem.

 Kan ju inte bli coolare än en Koenigsegg.

 En Volvo S60 är nog mer i min prisklass. En sån vill jag ha :)

 Tror dock det slutar med en Trash McSkrot med min ekonomi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0