Morgonhår.

Varför går man upp klockan 7 om man börjar klockan 13? Och man är så trött att man inte orkar vara vaken?
Jo, för att annars blir det konsekvenser för min del enligt min gubbe.
Nästan så man ska doppa hans tandborste i toaletten.
Överväger att bara låta mitt huvud falla bakåt och låta mig somna.
Här är kallt som i graven.
Jag har mensvärk.
Jag bara klagar.
Funderar på att köpa lite vin idag.
Vaknade med världens grymmaste frisyr idag, en såndär frisyr som vissa står i timmar för att fixa till. Folk hade lätt trott att jag ville se ut så i håret om jag gick ut. Men nej, jag har galet hår oavsett.

Ungefär lite som i bilden här under, fast med utsläppt hår då. It was hair everywheeeere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0