Oh god the anger's changing me

Har nu lagt in en massa musik på min mp3-spelare, blev mest en massa Mikael-musik som jag har på datorn. Har inte riktigt hunnit föra över min musik till denna datorn. Men så bland låtarna så hittade jag Korn - Blind. Blev så himla sugen på att lyssna på dem så jag "köpte" deras greatest hits-album ;) Nåväl, där hittade jag Did my time.
Herregud vilka minnen, var tvungen att leta upp videon på Youtube och kolla in den. Fick en såndär skön känsla i kroppen, precis samma som jag hade då jag såg videon för första gången :) Hade ifs öl i kroppen också vid det tillfället, men det gjorde nog bara musiken bättre!

Kolla in och njut :)




I am the one who chose my path
I am the one who couldn't last
I feel the life pulled from me
I feel the anger changing me

Fan jag gillar hans röst skarpt!

Vi spelar låten eeeen gång till bara : D




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0