Ooosbourne Coooox?

Det är synd om mig, jag är fortfarande sjuk.
Tänkte ju åka till Mikael och få uppmärksamhet men då det är barnpassning ikväll så är det inte så troligt. Fast det klart, när dom är två så underhåller dom ju sig själva.
Har inte så mycket att skriva om men då jag inte har träffat Emelie på ett tag så måste jag ju uppdatera så hon vet vad jag har för mig. Eller så borde jag sluta skriva så vi har något att prata om när vi ses. Lite knivigt det där.

Oj, glömde att jag skrev blogg, sånt händer.
Fastnade i att söka jobb, lätt att fastna i sånt som är så himla kul.
Like Borat says: NOT


Osbourne Cox? I thought you might be worried... about the security... of your shit.
   /Burn after reading! : D

Kommentarer
Postat av: fiona

va den där burn after reading bra?

2008-11-19 @ 19:41:53
Postat av: Milla

Yeees, se den!

2008-11-21 @ 08:10:10
URL: http://notiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0