Visst finns det puckon!

En vakna-upp-cd är en cd-skiva som man vaknar upp till. Svårt att förstå? Mjo för vissa.

Alltså, man har en väckarklocka. En såndär digital sak som använder ström för att kunna fungera. Sedan stoppar man i sin cd-skiva där i. Men endast om det finns fack för det. Annars blir det svårt att höra musik. Sedan ställer man in sin tid man vill vakna och sen spelar apparaten upp musik från cd-skivan den tiden. Helt sjukt praktiskt!

Idag är jag hemma och imorgon åker jag till Borås och på torsdag kommer jag hem och på fredag åker jag till Borås och på söndag kommer jag hem. Gissar att jag åker till Borås på måndag sen igen.

Kommentarer
Postat av: Josefine

w00t :O har aldrig hört talas om det förr. en sån MÅSTE jag ha!!!!

2008-11-18 @ 21:48:10
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0