♥ Candy love..

Idag fyller världens bästa Emelie år! Grattis grattis!
Blir firande på lördag :)

Anywho, jag har det riktigt bra nu. På alla möjliga sätt. Förutom att jag inte jobbar : /

Det här med att skriva blogg är inte riktigt min grej längre märker jag, har inget att skriva om egentligen, men jag kn väl dra vad som händer och har hänt.

Idag har jag städat och gjort iordning lite saker och nu fick jag ett mms av Mikael med ämnet "ledtråd" (OO) Måste kolla!
Hmm, en suddig bild på någonting... Kan bli spännande imorrn minst sagt och få reda på vad min överraskning är :D Nu fick jag ledtråd nummer två.. ser ut som en bild på ett ljus underifrån kanske? Men det är något svart på ju.. Kan ju vra ett ljus för de ifs. Men är ljus en överraskning?

Aja, för att fortsätta, städat som sagt, och tänkte göra lite trafikprov nu och se så jag kan det mesta. Imorgon ska jag till systemet och köpa lite alkohol till oss inför lördag, och sen ska jag ta mig in till Borås. Ska träffa Björn med först. På lördag blir det till att fira Emelie lite och sen ut på krogen.

Hmm, blev lite text ändå, ska se om jag kan få igång bloggandet igen. Och bjuda på lite bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Här kommer en kommentar från världens bästa emelie!!

2008-10-03 @ 18:18:58
URL: http://emeliekanblogga.blogg.se/
Postat av: Josefine

Kanske romantisk middag med ljus? :R Btw, ta bort den där jävla playlisten. Hatar att den går igång så fort man går in på bloggen. IRRITERANDE ;@

2008-10-05 @ 11:09:52
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0