Gewbbe

Nu har jag klarat all datorproven till körskolan iaf. Tacka vet jag Google och vänner. Måste läsa på lite tills riktiga provet känner jag.. :P Kunde nog dock det mesta egentligen.

Har även kollat när Björn bytte bromsbajs idag, så nu kan jag det. Lite småkul ändå faktiskt.

Och imorgon ska jag handla åt farmor, sen har jag typ inget att göra vad jag vet, så det är lite skit. GIssar att Emelie jobbar, annars hade vi kunnat ta lite kort som vi pratat om. Kanske kan bli till helgen istället.

Har klarat mig en dag utan pojken min nu, borde klara en vecka till. Känner mig lite halvt patetisk. Nåja, jag kan nog roa mig på annat sätt.

Nu ska jag leta jobb och sen sova, underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0