Kiss och bajs.

Sitter hemma idag! Kände att det var dags att säga Hej till föräldrar och bror.

Upptäckte precis Höger, stjärna, vänster, vänster, stjärna, vänster, stjärna, på min mobil. Kommer in på Service och det är helt klart något fel på mitt batteri. Står en massa om allvarligt fel och att det är okänt. Men skitbra att kunna kolla.

Imorgon blir det Borås igen på morgonen, sen hem till Kinna om jag ska träffa Björn. Sen in till Borås igen. Behöver fanimej ta mig körkort nu, orkar inte med buss längre.
Men det blir dyrare om jag skaffar bil, inte helt kul det heller.

Chronicle of Riddick börjar på tv nu, kan det vara en bra film tro? Det märker jag. Hmm ett ljus.. och något i metall.. en gubbe.. två gubbar.. tre till och med.. Detta ser inte roligt ut alls, typ som ett rymdäventyr. Kanalbyte blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0