Klockrena bilder, prov och paket

Idag ska jag och Emelie ta lite bilder, lite modelliga sådär typ.
Sen ska jag göra prov på bilskolan vare sig jag vill eller inte.
Sen ska jag hämta ut mitt kära paket förhoppningsvis! Hoppas hoppas hoppas att det har kommit!!

Här är kallt som fasen inne, så nu ska jag sminka mig lite smått, sätta upp håret och bege mig till byn. Ska ta på mig kläder med, kan vara därför jag är lite småfrusen.
Så ska vi ta kort utomhus med, kommer ju inte alls vara kallt nej. :/

Men det var denna lilla uppdatering, får se när jag skriver nästa gång, för imorgon åker jag till min gubbe och är där hela helgen :)
Ska spendera all min tid i säng eller soffa där. Möjligtvis köksstol när vi äter. Men annars ska jag inte göra något kreativt alls! Bara slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0