Måla med stearinljus.

Idag har jag målat med akvarell.
Jag fick inte måla något kreativt.
Utan skulle bara kleta med pensel, pennor och stearinljus.
En av mina blev tydligen en skog.
Sedär.

Har börjat på folkuniversitetet i Borås och går jag icke där så blir jag av med min ersättning. Men det är samtidigt kul att ha något att göra på dagarna och träffa nya människor. Träffade en Emelie idag. Och en kille som tecknade gryyyyymt bra. Helt otroligt.
På det här hoppas jag få praktik och sedan jobb <3

Nu sitter jag och äter pasta och ska checka in folkhogskola.nu.

Upptäckte förresten att dörren inte var låst imorse, är nästan helt hundra på att vi låste. Men tydligen inte. Så jag låste dörren nu istället för att ta igen lite.
Känns lite otryggt med olåst dörr i lägenhet för övrigt även när man är där.

På fredag blir det bowling. Om jag kan ta mig dit på något sätt.
På fredag blir det fest också. Nam nam.  Kommer nog bli väldigt nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0