M&M

Sitter hemma hos Mikael och drygar nu, tänkte vara här till onsdag då han åker till Egypten. Hmpf. Jag då? Någon som vill till Spanien, Grekland, Usa eller Australien? Och betala resan åt mig klart.

Har suttit och kollat på 3 säsonger av Weeds med Mikael i helgen, grymt bra serie! Väldigt socialt dessutom ;) Sjukt rolig och underbar serie.
Men nu sitter jag bara och gör inget, kollar TV och surfar runt lite på Internet och smälter mina tacos. Nam nam. Funderar på att ta mig till affären och köpa något gott att dricka snart. Men vädret är så deprimerande.

Såg på Aftonbladet att Blondinbella har slutat blogga :O Ojoj, vilken katastrof att jag inte kan läsa om alla hennes bekymmer längre, hon verkar ju ha det väldigt jobbigt med alla pengar. Säkert en bloggpaus som kommer vara jättelänge..

Varför är jag så lång? Jag vill kunna gå i riktigt high heels. Å andra sidan skulle det ju vara jobbigt att alltid vara kort och behöva gå i sånna skor dygnet runt för att kunna kolla folk i ansiktet. Så man ska kanske inte klaga.

DIggar att jag byter samtalsämne lika ofta som jag.. som jag äh, kommer inte på något bra.


Måste skaffa mig en dansmatta med, ska kolla upp det. Eller Wii.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du bloggar för sällan ! :P

2008-10-13 @ 19:06:20
Postat av: fiona

kul att mitt namn syntes just också :^)

2008-10-13 @ 19:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0