Ooga ooga booga

Nu har jag beställt massa namnam-saker! Kommer föhoppningsvis fram nu i dagarna.
Tror för övrigt att våra gerbiler sätter på varandra för tillfället. Hmm... SNUSK

Nu gäspade honan och gck ut från boet.. och hanen tvättar könet... Ne fy fan, snuskpuckon.
Knackade lite på buren så han slutade.. ser ut som han tuggar nått nu. Urk.

Hmm, imorgon blir det bilskola hela dagen förmodligen. Och idag söks det jobb igen. Undrar hur jag ska kunna få jobb när alla andra blir av med sina? Känns ju rätt meningslöst. Får leva på min lilla inkomst jag har i månaden.
Nåja, jag har ju ett utmärkt utseende och intelligens som en Einstein. Borde ju gå det här.
Herregud jag kommer dö fattig.

Nu fick jag att göra. Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0