Sunday bloody sunday

Idag ska jag vaxa armhålorna, this shit is gonna huuuurt! Men vill man vara fin får man lida pin, dessutom lär det ju bli aplent efteråt. Vaxet luktar typ bär, och tydligen något slags smör. Dessutom är det rosa. Får se hur mycket jag litar på det. Köper nog hellre riktigt vax nästa gång. Fast förra gången jag köpte det så stängde jag inte locket till burken riktigt och stoppa ner det i en påse med andra grejer.. Hehe.. GEGGAMOJA.

Orkar inte sitta hemma, men orkar inte heller träffa någon idag egentligen. Så vafan gör man. Klagar.

Min gubbe ringde igår! Mycket sand i Egypten tydligen. Och gratis sprit på hotellet. Pratade i 24 minuter och jag räknade ut att det flög 600 kr! Sjukt dyrt egentligen. Så det ska jag gottgöra på fredag hade jag tänkte. Har skaffat mig experthjälp och allt.

Borde hämta min mobil och se om någon har hört av sig. Men först borde jag ta reda på vart den är. Alltid ett mysterium.

FInns mycket jag borde göra, men det är 45 år tills jag går i pension. Har tid så det räcker och blir över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0