MAAAT <3

Tror inte jag publicerade detta? Hmm, testar igen ;P Men nu är inte texten röd, skumt.

Ok, jag gjorde precis en lista och WOHO, jag skriver med röd text.. Iaf, jag orkade inte göra klart den.


Gaah, orka röd text.

Nu känns det bättre igen.

Har varit på Lounge i helgen för att fira Emelie. Trevligt värre. Varit hos Mikael med. Lyssnar på musik han skickat nu, mycket bra musik ;P
Något som är förvånande är att Korre inte är på msn, gissar att det beror på flytten, men skumt ändå :P
Såhär bra blogg blir det av att jag inte har något konkret att skriva om.

Tror jag ska lägga mig och drömma mig bort en stund istället!

Men först ska jag hitta något att tugga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0