Cp

Riktigt trög dag idag måste jag säga, varit hemma och gjort ingenting. Men men, får väl vara glad när man är ledig ^^ Har ifs beställt lite kläder idag, och en spontan present till mor ;P Farligt att ha lite pengar över.

Internet är också väldigt sjukt så chansen för att det här inlägget publiceras är ju minimal..

Imorgon har jag massa att välja på att göra, kanske ska passa på att välja det som är bra för mig då. Vad det nu är? Göteborg, Kinna, Borås? Vill åka motorcykel imorrn med men de vet jag inte om jag vågar, ser ju sjukt livsfarligt ut att åla bakom någon, tänk om man ramlar av? Och dör? Eller bara blir jävligt skadad.

Jaa, än har jag inte loggats in på msn så dethär med att försöka posta inlägget känns ju hopplöst, så jag kan ju fortsätta skriva om mina funderingar. Och om mina nya skor, very nice.

Hur gör man förresten för att komma ihåg saker lättare? Förra veckan tappade jag bort plånbok en gång och mobilen lämnade jag helt obevakad två gånger. Som gjort för att bli av med men men.

Loggades in på msn nu så nu funkar nog internet. BYE!

Ok de funkade inte, tur att jag kopierade all text, vi testar igen.


Kommentarer
Postat av: Josefine

JAG VILL HA UPPDATERING! Också vill jag att ditt internet ska börja fungera igen. Ge mig detta, tack

2008-09-11 @ 02:17:39
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0