Indeed your dancing days are done

Inget internet hemma, därav kass uppdatering, inte för att någon läser men ändå, några idioter finns de. Eller nja, jag ljög precis, är ju hemma nu med internet. Men bara internet på EN dator då, och här orkar jag inte sitta en längre stund.
Väntar på ett samtal för att se om det beger sig utåt. Skulle vilja ut. Men då måste jag göra mig i ordning. Och det känns jobbigt just nu. Tacka vet jag chips, vin och kvarteret skatan. Har allt utom chips och vin hemma. 

Tror jag är så seg för jag åt alldeles för mycket, men kotletter och majskolvar, vet ju inget bättre än det typ. Klart man äter massa då.

Och varför finns inte mobiltäckning på havet? Jävla bajsskit.

FIck sms nu, blir nog ut  ändå. Skit.

Tänkte lägga ut en bild på Emelie som jag träffade igår men då jag inte har någon kabel till mobilen och den här datorn inte har blåtand så gick det åt helvete :)

http://www.youtube.com/watch?v=QKIocZ3WbgE <- kolla låten om ni orkar, vet att Emelie gillar den iaf ;) Dropkick Murphys - Johnny I hardly knew ya

http://www.youtube.com/watch?v=nV2aJ1tuC6M Måste ju säga att den låten är otroligt lik den andra. Eller tvärtom. Namnet med ju. Ultima Thule - When Johnny comes marshing home again


.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken tur att du inte hittade kabeln :D:D

2008-09-14 @ 10:40:58
URL: http://emeliekanblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0