Nudlar och ostsås <3

Tydligen är jag en konsult upptäckte jag när jag gick igenom mina tidsrapporter, låter ju flashigt i alla fall.

Idag har jag hjälpt massa folk med udda saker. Typ som att kolla vilken kloss som är till vilken ritning. Eller hur man ändrar så man får sin favoritlåt till ringsignal. Underbart.

Funderar lite över livet just nu, tror jag går igenom en 20-årskris faktiskt. Om det finns sånt. Har vaknat med ångest nu i ett par dagar, men saken är den att jag inte har något att ha ångest för. VIlket typ är ett problem i sig så då blir det ju inte bättre. Kanske bara är det att jag är tvungen att ta mig ur sängen vid 5. För det försvinner så fort jag har kommit ur sängen så är jag fit for fight igen! Mysko.

Hittade en snyggingbild på mig på datorn nyss, diggar verkligen hårfästet!
Tänk er mig i en skräckfilm, jag hade ju fått mardrömmar av dom sjuka ögonen i alla fall ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0