Varför ligger DSV i Viared?

Hade det legat i Kinna hade jag bannimej varit rik nu ju.

Nåja, idag har jag planer med någon men har totalt glömt vem, men det brukar visa sig senare.. Ska hämta ut ett paket med kläder på posten med så om någon är frivillig att köra mig så är det bara att höra av sig!
Träffade förresten Maria Supernova förra gången jag hämtade kläder, vilket var för ett par dagar sen men ändå. Trevligt att tjöta lite. Blev bjuden på Halloweenfest med, brrr härligt med sånt tema ^^

Nu ska jag se om mitt msnvirus är borta, och sedan göra en uppgift som jag inte hittar. Bra skit.


Kommentarer
Postat av: Emelie

jag vill oxå gå på fest... tänk för att jag oxå ska ha en fest.. som BARA jag få vara på.. snacka om att det kommer bli röj

2008-09-24 @ 17:33:54
URL: http://emeliekanblogga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0