I'm getting old

Var precis inne på Bilddagboken för att kolla vilka som sett mina bilder och varit inne på min sida.
Senaste besökaren var en flicka född 1996.
Herregud tänkte jag, hon kan ju inte vara mer än 7 år.
Fel av mig, man är tydligen 13 år då.
Shit vad jag börjar bli gammal : <
Snart 21, vad gammalt det låter. Eller vuxet i alla fall.
När jag var liten och man såg en 21-åring så var det en RIKTIGT vuxen person.
Personer i min ålder då, var barnstjärnor, inte gamla alls.
Nu ser man på TV hur alla 18-åringar lyckas inom allt möjligt.
Dom är ju för sjutton YNGRE än mig.
Vafan, hur har jag missat att jag har växt upp?

Dags att köpa den där Q10-krämen dom säljer på TV och förbereda för kommande celluliter.

Dock skönt att vara över 20-strecket, tonåren är de värsta åren som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0