Känner mig lyckad?

Var precis i affären, skulle bara köpa en Billys-pizza att mätta magen med lite. Notan slutade på 200?

Gick förbi mejeriet, hmm brieost kan ju vara gott.
Gick förbi drickorna, hmm en öl till maten kan ju vara gott.
Gick förbi chipsen, hmm lite chilinötter kan ju vara gott.
Gick förbi godiset, hmm lite choklad till gubben och mig kan ju vara gott. (till mig mest såklart)
Och så fortsatte det.
Och det enda seriösa jag köpte var mjölk och tomater för att inte verka totalt mongo.
Aja, det blev en dyr mini-pizza det :P
Å andra sidan har jag nu en massa gott att äta ikväll!

Note to self, handla inte när du är hungrig.

Såg nu att Brieosten var sjukt billig, bara 15 kr, hur sjutton kommer den smaka egentligen? Blä.
Måste blivit nå fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0