Piiiiiizzaaaah

Jaha, då var det dags för påsk. Vet icke hur det ska firas men det får lösas på något sätt.
Ska i alla fall fira med gubben och Jimi på fredag, dock vet jag ju inte hur vi ska fira. Eller om vi ska fira det, men här ska jag vara i alla fall : D
Nåja, på lördag ska jag till Ancan och hälsa på där lite, typ dricka vin och äta ägg men strunta i att äta äggen. Helt logiskt.

Ska även kika på hennes bebisar, kanske ta några kort med. Dom är ju SÅ söta!
Och sjukt lika varandra :P

Nu när jag kom hem och kollade i spegeln så stod mitt hår åt ALLA håll. Fasen att det ska blåsa ute, såg ju ut som en galen mördare. Nåja, kul att man har kunnat roa andra på stan.

Min pizza ligger här jämte mig och ropar.
Bäst jag äter upp honom. Eller henne, men fasen har sagt att en pizza är en han?
Man kanske säger den när det är en sak.
Men saker kan ju inte ropa, mig lurar han inte.
Hmpf.

Min arbetskamrat fick för övrigt ett nice klipp till sin mail idag, tjuvkikade lite från min dator där jag satt. Kan säga såhär, den söta påskkycklingen dog ordentligt.
Hade gärna visat upp klippet här.
Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0