En jätte-jätterolig lista. Not.

1. Hur många sms har du i din inkorg?

Ehm, 947 tydligen. Jesus, dags att tömma typ.


2. Vad står det i ditt översta sms och vem är det från?

Haha, "Love u long time baby"  : D Från gubben såklart



3. Vad står det i ditt sms längst ner i inkorgen och vem är det från?

"Haha Mjo. Fuller igår? :) småttingarna mår bra men jag har en jävla massa förvärkar. Dom gör ONT! :)" Från lilla Ancan strax innan hon födde :P



4. Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det från?

"Runt 18" Från min gubbe


5. Hur många sms har du i kategorin"skickat"?

929 stycken, sedär, jag verkar svara på de flesta : P



6. Vad står det i ditt översta, och vem är det till?

"Haha du är söt :)" Som svar på smset på första frågan då ;P

7. Vad står det i ditt nedersta sms och vem har du skickat det till?
"Blev nog rätt full ändå :P" Förvärkar låter inte roligt alls, dom kanske är på g ;) mikael hälsar att ni ska ha med en fikakorg till sjukhuset när du ska föda :P"   Till Ancan kanske då? Yes


8. Vad menade du med det du skrev i det nedersta sms:et?

Eh, det jag skrev?


Ta fram din mobil och gå in på kontakter!

Har redan framme mobilen? :R

Har Du Kysst nr 7?

Ancans kille? Ehm, no? ._.



Gillar Du att vara med nr 19?

Min brors kompis, så nej.



Gillar Du nr 25?

"Folket på 3" HELL NO.


Är nr 21 Din bästis?

Emeliepemelie, njaaah, jag vet icke om jag har en bästis. Jag har många ;)

Är nr 14 en Sötnos?

Haha, där står ju jaaaag : D Så självklart! Och ja, jag har mitt nummer, jag får minnesförlust ibland ;)


Vad är ditt roligaste minne med nummer 45?

Haha, det är ett nummer jag såg på ett avsnitt från Kvarteret Skatan som jag tydligen har kvar :P Så, det är nog ett avsnitt då ;)


Älskar Du nr 16?

Nej?...


Är nr 12 Bäst?

Björn, klart han är ;)

Var Du med nr 20 i dag ?

Daniella, inte träffat henne på läääänge. Inte använt hennes nummer heller för den delen.

Nr 24 går i samma klass som Du?

Fisnik? No, jag går inte ens i skolan?


Nr 31 har likadan Mobil som Du?

Haha min bror, nej han har min gamla faktiskt ;)


Nr 34 är Din granne?

Jessica? Nope.


Skulle du kunna gå på dejt med nr 42?

Karin är en tjej? Så nej, jävla dumma frågor


Vem är snyggast i din telefonbok?

Jag såklart ;) Och min gubbe kommer på andraplats.


Hur träffades du och nummer 36?

På folkuniversitetet

 

 

 

 

 

Fan vad sånt här är tråkigt.

Dessutom läser jag aldrig sånna här listor själv.

Och ännu mer dessutom, jag hatar att när man kopierat in något så går det inte alltid att ta bort fetstil eller kursiv stil, störande.

Har ni läst ända hit får ni en klubba, jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Nik

Gief klubba, plix! <:

2010-09-15 @ 10:03:51
URL: http://blogg.dumbfuck.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0