Ännu en tråkig lista

Sitter och kollar bloggar och väntar på att gubben min ska jobba klart. Och att min magvärk ska försvinna. Så ni får läsa om ni vill, annars är det helt frivilligt att scrolla neråt liksom. Eller gå in på någon annans blogg. Jag förstår er.

Skulle du vilja...


...vara längre?
Icke, är rätt så nöjd med min längd ändå.
...väga mer?
Med glädje.
...dricka dig full nu?
Känns inte direkt lockande alls.

Kan du......

röra på öronen?
Med fingrar, ja.
...slicka dig på näsan?
Icke.
...kolla i kors med ögonen?
Svårt att kolla i spegeln om man lyckas.
...låta bli att prata på fyra timmar?
Har nog inte pratat på 2 timmar nu. Dessutom pratar jag sällan när jag är ensam. Men men.
...vara på fest utan att dricka?
Jodå, men tråkigt om alla andra är onyktra.
...låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Typ inte. Kan inte låta bli att spendera pengar även om jag inte har några.


Har du...

..ett syskon?
Jupp
...varit full den här månaden?
Tror det, inte säker.
...redan tröttnat på dom här frågorna?
Var trött på dem redan innan jag började. Dödar bara lite tid.
...borstat tänderna den senaste timmen?
Nae, däremot tagit en flourtablett så borde räknas lite.
...haft sex med någon som är fyra år äldre?
Maybe baby. Min pojkvän är 5 år äldre. DUH. (Om mina föräldrar läser så är ja dock oskuld, har ju liksom inte gift mig eller skaffat barn än.)
...funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Jodå, men aldrig velat det.
...blivit påkommen när du har haft sex?
Påkommen och påkommen, jag antar att jag har det.
...haft sex med mer än tre personer?
(Föräldrar, sluta läsa här) Yes I have.
...ljugit på någon fråga än?
Känns inte direkt lyckat att skriva sånt här om man ljuger.
...fått någon komplimang idag?
Oh yes I have, och glad blev jag för den var oväntat och från en oväntat person.
...varit med i en rättegång?
Nope.
...däckat/spytt för att du druckit?
(Föräldrar får läsa här för dom har bevittnat detta några gånger) Yes.
...färglinser?
Nae, skulle vara kul att prova. Men skulle inte våga plocka ut dem igen, så är nog en dum idé.
...sett din bästa vän naken?
Yes... är väl inte så konstigt?


Vem...

...älskar du?
Min mor, far, bror, pojkvän och ett några andra personer.
...hade du senast sex med?
Gissa gissa.
...vill du bli full med?
Emelie, ute på KROGEN. Enbart jag och Emelie.
...pratade du senast i telefon med?
Far min. Eller nej, det var nog pojkvännen min. Någon av dem.
...skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Mig själv.
...sov du med senast?
Min gubbe.
... var du full senast med?
Min gubbe, Emelie och Fisnik.
...vet allt om dig?
Enbart jag själv.
...kysste du senast?
Gubben gubben.
...kramade du senast?
Gubbegubbegubbe.
...hatar du?
Orka hata. Men jag ogillar en del.


Hur...

...lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
2 dagar.
...tar du dig till jobbet?
Vilket jobb? Eheheh...
...gammal har du tänkt bli?
Tillräckligt gammal för att kunna vara en dryg tant som gör bort sig hela tiden.
...bra är din syn?
Över medel på ena ögat. Under medel på det andra. Cpögon. Men det jämnar ju ut sig.


Vilken/vilket...

...TV-serie är bäst?
30 rocks är riktigt bra, även Scrubs. O.C. när det gick.
...färg har din jacka?
Uhm, typ blågrå.
...land vill du åka till?
Australien. Och Japan.
...är det bästa bröllopet du varit på?
Aldrig upplevt detta.
...tid gick du upp imorse?
Runt 07.00 gissar jag.


Vad...

...finns i din bakficka?
Har kalsonger på mig. Inga fickor där inte.
...gjorde du klockan två i natt?
Sov.
...är det första du gör på morgonen?
Blir väckt. Sen klagar jag lite.
...ska du göra i helgen?
: O Har nog inget planerat i helgen. Konstigt. Kanske man skulle passa på att göra något kul med gubben då.
...står det i det fjärde SMS:et i din inkorg?
"Har vi nått imon eller. Står inget så schemat."
...är du mest rädd för i hela världen?
Mörker är jag nog mest rädd för. Blir bara mer och mer rädd.
...åt du senast?
Lasange.
...har du för färg på ditt påslakan?
Vitt med rosa hjärtan : D
...var det senaste som fick dig att skratta?
Ingen aning, men skrattat har jag gjort massor idag.
...längtar du mest till just nu?
Mitt drömjobb.

Övriga frågor...

Har du en dröm som gått i uppfyllelse?
Har inga drömmar. Tragiskt.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Det händer.
Sjunger du på toa?
Nae, däremot när jag duschar och kör bil ensam.
Använder du långkallingar?
Om det är kallt.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nae, han sitter ju och jobbar. Men prata sen kanske vi gör.
Var är dina syskon just nu?
Har jag ingen aning om.
När var du riktigt sjuk senast?
På min födelsedag. Halsfluss + Nässelutslag. Det sög apballe rent ut sagt. Halsfluss är väl rätt lugnt så sett men dem jävla utslagen jag fick var inte nådiga alls. Blev dessutom stel i alla leder så kunde typ inte göra något.

 

Jaha nu var listan slut, vad ska man göra nu? Störa gubben när han arbetar? Yes yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0