Das gesolen ist gejobbig.

Idag börjar jag min systemkamerekurs, jei. Förutom att den börjar 17.30 och är slut 21. Känns lite sent kanske, men som tur är så är det en företagskurs så jag tänkte nog ragga lite jobb där.  Känns ändå som att det är människor med roliga jobb där om deras arbetsgivare sätter dem på en kurs att kunna ta kort med systemkamera. Där vill jag jobba. Nu.

Men detta innebär att min gubbe får ställa in sitt möte ikväll då jag inte kan natta hans son. Icke bra.


Och jag har absolut inget emot solen men VARFÖR ska den lysa så min datorskärm blir svart. Jag bara chansar på vad jag skriver nu, och har gråten i ögonen. Vill kära molnen göra sin uppgift som de så annars gör så bra kanske?

Nåja, jag borde väl ändå gå och köpa mat. och typ duscha. Lat dag idag må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0