Dilemma

Har ett litet dilemma just nu. Har en chipspåse och en ostdip i kylskåpet som jag varit sugen på hela dagen.
Men jag är så himla mätt just nu så jag kan inte äta något.
Så jag sitter och väntar på att bli lite lite mindre mätt så jag kan dra i mig mina chips.
Det suger för det tar tid. Har väntat minst en halvtimme nu.

Ser på X-Effect just nu, det har gått på MTV hela dagen. Väldigt efterblivet program måste jag säga. Två ex ska spendera en helg tillsammans och deras pojk/flick-vänner får spoionera på dem.

Tror jag sätter på Scrubs istället.

Ojoj, Fiona loggade in på msn, vi tjötar med henne i 5 minuter.

Kommentarer
Postat av: Josefine

ojojojoj. vilka i-lands problem :)

2009-02-14 @ 17:47:40
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0