Pojkvän har blivit CS-nörd.

Jag är sjuk och min pojke har blivit cs-nörd.
KUL LIV..

"Men vi ska ha en hel CS-HELG, vi ska spela CS och dricka vin. Så kan vi spela lite Heroes med."


Det där sista nämnde han endast för att göra mig lite glad, för Heroes 3 är det enda spel jag tycker är kul på dator ungefär.
Och ja, CS är Counter Strike.

Sen sa han:

"Fast vi behöver ju inte dricka vin"


NÄHE, ska jag behöva sitta nykter och spela CS med honom då eller? Lycka till.
Dessutom har han blivit så kaxig för att han har spelat det EN HEL DAG, så det ska bli roligt att spöa honom :)
Hoppas han då blir så sur att han ger upp allt.

Ser bara framför mig hur han skriker alla typiska uttryck. Typ filmen jag en gång såg på en "kompis".

"Aaaaah, han kniva mig. Jag har blivit kniiiivad"
"Haaahaha pwned!"
"Jävla NOOOOB!"


Så det är inte säkert att jag dör av min feber i helgen, troligare är att jag dör av att min hjärna smälter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0