The same procedure as last year, miss Camilla?

Tvätttid på lördag förmiddag.. Känns som om jag borde tagit en annan tid ändå.
Men min favorit fyller år på söndag och jag ska fira ihjäl honom. Typ. Vet att han kommer bli nöjd med presenten men jag vill köpa något mer. Något minne.
Hade jag haft gott om pengar vet jag vad jag hade köpt. Ett skitstort hus med städerska, the whole kit liksom. Gärna en betjänt med:

The same procedure as last year, miss Camilla?
The same procedure as every year, James!

Nu ska jag antingen gå ut och äta mat eller laga något själv. Känner jag mig själv rätt så stannar jag inomhus. Och äter glass.

Just ja, Jimi kommer hit en sväng idag med. Fattar inte riktigt varför dock, för han ska ju ändå iväg på fredag igen så han borde kunna vara hos sin mor.
Men men, mig gör det inget, det lilla livet livar upp stämningen så bra här :)

Nu ska jag göra spännande grejer! Såsom att plocka ur diskmaskinen, plocka i den igen, slänga papper som jag använde till ta bort färg som jag målat med body paint på Mikael igår kväll, bädda, laga mat/äta glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0