Buy one for two, special price for you.

Det här med blogg är verkligen inte min grej. Kan tänka mig att skriva mer om jag får massa pengar för det. Och gratissaker. Så kom igen gott folk, skicka alla era ägodelar.

Igår var jag på skolan, efter att ha varit där i 10 minuter så tröttnade jag och skickade ett sms till Emelie och kollade om hon ville shoppa. Det ville hon. Så vid tolv möttes vi i stan och anföll affärerna. Kom hem med 11 plagg.  För endast 700 kr sammanlagt! : O Köpte dock mest t-shirtar med tryck, men billigt billigt ändå. Såg att jag råkade komma hem med en t-shirt med en enhörning på dock, vet inte hur den hamnade där : D Går väl alltid att sova i en kall vinternatt om inte annat. Och tänka på JD <3
Köpte även skor i förrgår, galet snygga.

Hade gärna tagit bild och lagt upp på bloggen. Men jag har inga byxor på mig så jag har ingen lust att resa på mig från filten.

Är lite halvt nyfiken på vilka personer som så slaviskt följer min blogg trots att jag inte uppdaterar mer än varannan vecka typ. Ni får gärna avslöja er om ni vill. Dock inte troligt att ni gör..
Nåja, ni får gärna läsa, och jag ska försöka komma på saker att skriva.

Min gubbe ringde mig innan när han var på väg till jobbet. Varför? Jo för han undrade om jag kunde köpa något gott till ikväll, typ en chipspåse eller liknande. Jo, jo, det kan jag väl göra, men så bråttom är det väl inte till ikväll? : P

Min lilla kusin opererades förresten för några dagar sedan, stackars liten.

Alla hjärtans dag på lördag, vad ger man bort?
Blommor?
Godis?
Gulliga saker?
Pengar?
En tumör?

Jag vet fakitskt inte, måste klura på det där. Han får då inga blommor, inga pengar och tumör är nog också uteslutet. Godis? Nja, känns ju lite.. tråkigt? Kollade på såkallade "gulliga saker" igår. Typ ett ljus där det stog "Vill ha dig i mörkret hos mig" på sidan. Fast det känns ju mest som mellanstadiedisco.

Tiden den stannar då vi rör vid varaaaann. Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fraaam. Låt det aldrig ta slut.

Fanns även godispåsar där det stog "Jag älskar dig" på. Men hur orginellt är det egentligen?
En handvärmare där det stog "DU + JAG" på.
Sladdhållare i form av ett hjärta.
Högtalare formade som hjärtan.

Ja ni ser, det känns bara gay gay gay. Han kan få en puss och en chipspåse. Det kan han få idag redan. SÅ generös är jag liksom.

Skar mig för övrigt på ett Risifrutti-paket sist jag och Jimi var i affären. Så ville han hellre ha yoghurt istället för Risifrutti. Skar mig helt i onödan. Pff.
Är man omogen om man tycker Fisiprutti är ett mer passande namn? Kanske.
Nåja, det jag ville komma till var att det känns som en buckla under skärsåret, så jag funderar på om man ska skära upp fingret och se om det kommer ur var. Eller om man ska låta bli.

Men åååh, det är ju lördag redan imorgon. Skit också. Men han tycker ju redan att jag är bäst som flickvän, hur ska jag kunna toppa det med en present? Omöjligt säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0