Sprang du? Du som inte gillar att träna.

Måste bara meddela att jag har det bra. RIktigt bra!
Eller nja, kanske ljuger lite halvt nu, har ett problem som stör mig så mycket men det problemet har jag haft i över ett år nu utan att lyckats lösa så jag får väl helt enkelt vänja mig vid det. Det är ju så enkelt löst egentligen.
Men allt annat är riktigt bra, en riktig go gubbe till pojkvän som har världens sötaste son. Där måste jag säga att Mikael och hans ex gjorde ett mycket bra jobb.
Jag tänkte åka hem till mina päron idag, känns som jag aldrig är hemma längre. Far min ringde och sa att jag hade en massa post hemma jag var tvungen att  ta hand om. Försäkringskassan, SSA, Laredoute och allt vad han nämnde.
Måste betala den sista tusenlappen till trafikskolan också, hade visst glömt det ^^ Tur att dom ringer och påminner iaf.
Sen är det ifs en annan sak som gnager mig. Emelie skrev i sin blogg att hon har en hemlighet som typ ingen vet, och att hon ska berätta idag. Spännande. Jag gissar på att de har skaffat lägenhet, men det är också den enda gissning jag har.


Det är alltså den här tönten jag ska träffa idag.




Hittade en halvt knasig bild på gubben och jag.




Haha, jag i solbrillor, det är inte ofta man ser. Inte så kass bild ändå, men det beror nog på fotografen.





Wtf, heter en figur i ett barnprogram Homo? ._.
Oh, det var Hoho : D
Tänkte väl det.

"Men Boris tyckte inte om att bli våt."


Jag kopplar alltid fel, det är ju ffs ett barnprogram.

-Sprang du? Du som inte gillar att träna
- Jag vet, det är konstigt.


Skitroligt med barnprogram : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0