YARRRR

Ok, i am bored. I admit. Like shit. Too fit. For kit. Eh.

Vad väljer du? One three hill eller O.C:
O.C. klart :)
Ute- eller Hemmakväll: Hemmamys, boring : D Men oftast bäst.
Lyx eller Budget: Budget egentligen, man är ju inte rik direkt.
Sommar eller Vinter: Sommar sommar sommar
Vad har du på dig en ledig dag hemma:
Mysbyxor, linne och en varm tröja.
Favoritfilm: The green mile. Napoleon Dynamite. Typ.
Drömväska: En brön med rosa prickar. Eller kanske en som är stor nog men aldrig tung.
Favoritfärg:
Rött och svart.
Drömprins:
Hehe, min gubbe. Och Johnny Depp.
Maträtt:
Hasselbackpotatis och lövbiff med Mikaelsås. Misstolka ej.
FavoritResemål:
Australien just nu.
Tycker inte om: Musslor, lutfisk, doppebröd. Och lögner.
Favoritdricka: Juice, dricker juice hela tiden.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Uhm, olika tapeter typ. Grymt fult.
Vad gör du när du är uttråkad: Jag gör sånna här listor...
Missbruk:
Juice, mobil.
Vad retar du dig mest på:
Denna listan.
Läggdags: 10-01 typ.
Nagellack:
Inget just nu. Helst ljust.
Syskon:
En lillebror :)
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Något med kids som har det dåligt i guess.
Bästa bok du läst: Blod och död. It's funny.
Favoritparfym: Min Egyptenparfym jag fick av gubben ^^
Vilken är din bästa egenskap: Att jag är så jävla grym på allt.
Senaste köpta skiva: Nationalteatern.
Favoritgodis:
Lakrits :)
Studier eller jobb:
Jobb, sen studier.
Bästa kompis: Skitsvår fråga egentligen.
Favorit bloggar: Emelies såklart!
Nytt eller vintage: Nytt please.

Kommentarer
Postat av: Josefine

:O:O:O vad fan???! min blogg då? :(

2009-02-04 @ 21:16:54
URL: http://sonderslagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0