Inte bara lat, korkad också.

Var precis i affären.
Köpte mig en Grandioza-pizza, X-tra allt.
Och en chipspåse.
Och chokladbiskvier.
Och en 1,5 liter läsk.

Jag som skulle köpa något hyfsat nyttigt.

Det kändes dumt att köpa så många saker en onsdag så jag köpte även en Philadelphiaost med gräslökssmak. För att vara lite nyttig typ.
Dock var ju pizzan på 770 kalorier så det känns lite bättre än en futtig soppa på 280 kalorier.
Kan ifs inte mycket om det där, men har för mig att man ska ha i sig typ 2000-2500 kalorier om dagen.


Dessutom lyckades jag fjonga iväg den där grejen man lägger mellan varje kunds varor.
Jag lovar, den flög iväg som ett gummiband.
Jag låtsades som inget och la upp en ny bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0