Slåss i sömnen

Min gubbe ligger jämte mig och sover. Det är totalt livsfarligt att vara brevid honom när han sover ibland. I alla fall när han druckit dagen innan.
Han slår mig, sparkar mig och skallar mig. Ändå sitter jag kvar.. Men väntar bara på att glassen ska smälta lite, sen ska jag ta fram chipspåsen och läsken. Mums. Nyttigt.
Men det är inte många flickor som har en så bra gubbe som mig, imorse gick han upp och fixade frukost, stekt potatis och bacon. Inte illa.

Igår var Emelie och FIsnik på besök, vi åt massa god mat och drack lite vin och annat gott. Lite bara.
Men vi hade det väldigt trevligt igår.

Nu är nog glassen smält lite, Rocky road, underbart god.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja döööööööör. ja vill ha rock roaaaaad.

2009-01-11 @ 19:43:51
Postat av: Fiona

joo de va sen jag. ok. hejdå.

2009-01-11 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0