Hittade lite gamla bilder..

Bilder på mig och Anna-Carin vid.. diverse tillfällen...
We had such a great time.
All the time :)


Ta på ansiktsmasker tillsamman var vår thiiing.





Sen drog vi en reva med gamla vagnhild :)






En gång hittade vi en fest med en MASSA folk. Vi var i princip äldst där. Det gick knappt komma in för alla jackor låg i vägen. En tjej gick med oss in till toaletten och sa att hon sett mig i skolan och jag var såååå cool. Hon måste varit riktigt full. Sämsta festen ever så vi roade oss med en cykelhjälm där.




En gång gick vi upp i skogen, satte oss på en sten och gjorde inget. Förutom att ta dumma kort.





Denna kväll bevisade att även Horred kan funka att festa i. Diggar min hållning på bilden.. verkligen underbar.






Jag sitter och gör min specialdans. Awesome.






Ancans gamla rum :)





Vagnhild :) Nu död och skrotad : <





Those were the good days.
Nu är Anna-Carin tvåbarnsmamma och jag är.. styvmamma I guess...
Ändå är livet lika bra ändå, men på ett helt annat sätt än det var för några år sedan.

I love my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0