Vardagen..

Slutade för ett par timmar sen och hämtade upp Jimi på vägen hem.
Nu sitter jag och väntar på att tvätten ska bli klar.. funderar på att slänga in en till maskin när man ändå är igång.
Jimi sitter framför datorn och spelar Alfons..
Mikael jobbar och sen ska han agera flytthjälp åt en kompis, så han är inte hemma förrän sent antagligen.

Visst låter det som ett bra liv?

Hur illa det än låter så är jag rätt nöjd med tillvaron!
Tänkte ägna mig lite åt mig själv idag mellan varven av tvätt och Jimi.
Inpackning till håret, måla mina naglar, peela kroppen och sånt nice.

Har dock dåligt samvete helt i onödan och vet inte varför.
Hade en kund igår som var väldigt blyg och frågade mig om saker.
Tex om byxorna hon hade på sig såg bra ut osv. Vilket jag faktiskt tyckte, men så sa hon: "Du säger inte bara så nu då? (för att få sålt)"
Inte gjorde jag det, men har dåligt samvete för det ändå?
Och byxorna kostade bara 247 kronor på rean, så det handlar ju inte om pengarna..
Herregud, är den enda kommentaren jag har.

Nu fick jag sms, och telefonen ligger lååååångt bort i det andra rummet. Typiskt.


Btw Fiona, kom till Sverige med en gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tycker vi kör på danmark nångong. tom lägenhet !

2009-07-29 @ 20:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0