Blinka lilla stjärna där.

Jag känner mig otroligt stressad idag fast jag inte behöver göra det. Men jag hinner inte med allt jag borde kunna göra.
1. Hinner inte ta 15-20 kort ute till kursen ikväll
2. Hinner inte köpa dioder åt far.
3. Hinner inte klä på mig
4. Ok, det var kanske att ta i lite, kläder måste man ju ha.

Inga brådisgrejer det där men hade varit så skönt att få det gjort, speciellt korten till ikväll.
Baah, det får gå bra ändå, är ju så tråkigt ljus ute nu ändå.
Anledningen till att jag inte skulle hinna klä på mig var att jag nu sitter insvept i en filt i myskläder för jag fryser så, och har ingen större lust att klä av mig och frysa ihjäl endast för att ta på mig andra kläder.
Och att jag då inte hinner är för att jag tänkte se Top Model klockan 16, precis som igår, och då hinner jag inte klä på mig efter det för bussen kör då ifrån mig.
SÅ.
Måste fixa kläder innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0