If you seek Amy

Måste bara uttrycka mitt HAT.
Sällan har jag hatat en person, jag kanske har trott att jag gjort det innan, men det har nog bara varit falska alarm.
Men nu, så känner jag det. Det kommer krypandes hela tiden. Personen har inte gjort något mot mig så vitt jag vet, inget som jag inte har förväntat mig i alla fall.
Dock finns det fler personen än mig jag bryr mig om.

Nåja, jag är inte bitter även om det låter så, jag behövde bara skriva ner det här.

Fullt med snö är det ute också, funderar på om jag ska ta min kamera och ge mig ut i ovädret.
Helst hade jag ju velat ha en modell då.. Men Emelie kände ju mer för att jobba idag tydligen. Hmpf.


Sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0