Petra och af Ugglas

Petras humor är störtskön och Ugglas är annorlunda med en skön låt.
Det är det enda jag tycker om i Melodifestivalen. Har i och för sig inte sett något annat avsnitt av det än.
Och tur är väl det.

Sitter hemma hos mina föräldrar och kollar på TV och leker med min nya kamera.
Fick tag på en Canon 400D + ett extra objektiv och jag är absolut kär.

Mest tagit lite ströbilder för att lära känna kameran, detta kommer bli underbart!




Lilla AD. Eller om det var HD. Kommer inte ihåg. Ifs är ju båda på bild.



Där har vi den andra gubben.



Sa ju att det var random bilder, här är fejkblommor på en ljusstake. Fint. Typ.



Salt och peppar. Blommor och bin.

Tänk när jag blir bra på det här med att ta kort, då kommer jag vara grym!

Hoppas jag.

Hoppas även att Fiona och Mixu kommer till mig i sommar <3

Och att min gubbe överlever ikväll, det hoppas jag nog mest av allt.

Kommentarer
Postat av: Josefine

ew, råttor!

2009-03-07 @ 22:45:39
URL: http://sonderslagen.blogg.se/
Postat av: Milla

nooo, gerbiler ju :)

2009-03-07 @ 22:48:18
URL: http://notiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0