Reklampauser i USA och annat skoj.

Fasen vad mycket reklam dom har i USA. Helt sjukt. Sitter och slökollar på Tyra Banks show. Och var femte minut säger hon helt plötsligt "We'll be right back"

Men shit vilka former hon har. VIlken kvinna.
Å andra sidan sitter det två prostituerade och pratar om sitt tragiska liv.
Blonka, sminkade, stora bröst.
Inte alls så stereotypen för kvinnor som säljer sin kropp.
Den ena har en bebis som är runt året gammalt :/

Men vem vet, de kanske bara är skådespelare.

Snart ska jag iväg till min bokföringskurs, spännande. Har dock inte fått min kurslitteratur än, vet inte hur jag ska lyckas utan den men det löser sig väl.
Imorgon ska jag på min systemkamerakurs, det är underbart roligt! Ska lära mig att ta riktigt bra kort.. Hoppas på det i alla fall. Har fortfarande inte hittat alla knappar på min kamera men det löser sig väl, har tyvärr ingen manuel i dagsläget, blä.
På onsdag och torsdag blir det hemåt Kinna. Har tänkt att träffa Ancan på onsdag. Lite solning, lite kaffe, lite tjöt. Dock kanske inte samtidigt :P
Emelie har jag tänkt att fråga om hon kan ses på torsdag. Kan du då?
På fredag blir det avslutning på Folkuniversitetet, smörgåstårta är det sagt att det ska bli, GOTT!

Sen är det helg, blir nog att ta det lugnt tror jag. Om nu ingen vill hitta på något med mig kanske. Är öppen för förslag.

Det var allt jag hade på hjärtat just nu.

En sak till, hade tänkt att kolla på Top Model nu men det är från 16.00 till 17.00.
17.01 går min buss. Hinner jag verkligen springa ut på en minut?
Så tråkigt att se hela programmet så får man inte se vem som åker ut.

Det var dagens I-landsproblem!

Nu börjar det.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0