Soooolen är här <3

Sitter och tittar ut genom fönster och ser solen skina, funderar på att ta min kamera och gå ut och ta lite kort.
Måste hålla mig nära huset bara, hmm.

Måste bara få lite inspiration till vad jag ska ta kort på, här är ju fortfarande inget grönt så det är lite svårt, kanske går ner mot sjön.

Sitter och lyssnar på Mixus Blip.fm nu, väldigt passande musik för denna dag. So come on, everybody. Listen to the music, I know it’s gonna turn you on.

Blir G A L E N på en viss person, herrejesus.

Känner för att ta en cykelsväng med Ancan genom Kinna och Skene med öl i cykelkorgarna. Kanske en aning kallt just nu. Och lite dumt med tanke på att hon ammar och så.. Men till sommaren, då kan man ha roligt.

Uuh bra låt kom precis på, Mad Caddies - State of mind



We walk alone through this strange life
It can be so cold sometimes,
Just close my eyes and remember
If you search you just might find

I'm talkin bout the right state of
The right state of
The right state of your mind


Vill att solen ska vara uppe tills min gubbe kommer hem så vi kan gå ut och jag kan ta lite kort på honom.
Kommer ju dock inte hända direkt. Typiskt. Men snart är solen framme dygnet runt typ, härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0