Struntprat och annat onödigt

Idag vaknade jag åter igen svettig som en gris.

Blev helt förbannad på att Mikael låg så nära mig och inte längre mot Jimi så jag for till soffan och sov sååå underbart resten av natten! Härligt måste jag säga, för igår natt sov jag inte bra alls just på grund av värmen och jag ville inte ha det likadant inatt.
Vaknade sen på morgonen och kände mig alldeles ensam i soffan så jag tog mig till sängen igen.

Det var dagen ointressanta fakta om mig. Då kan vi ta dagen dilemma nu.

Jag är trött och vill sova nu, men om jag lägger mig vet jag att jag kommer sova till minst 12 idag. Men jag är så trött så trött...

Träffade Anna-Carin igår, kan fortfarande inte förstå att hon har blivit mamma, det är helt sjukt.

Måste också bara säga att jag redan har haft lika många läsare idag som jag brukar ha på en hel dag, vad har folk haft för sig inatt egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0