Tårar, pussar och kramar.

Igår kom min gubbe och hans son hem några minuter senare än vanligt.
När dörren öppnades grät sonen och gubben min gav mig en sur blick.
Okeeeei tänkte jag, och satte mig i soffan.

Det hade tydligen blivit lite bråk om att de inte skulle gå till affären, livet är inte alltid lätt.

Nu precis när jag fick min vanliga hejdå-puss av Mikael så gick Jimi emellan och kramade om mina ben, så sa han sen "Jag vill ha en kram.."
Klart han fick det!

Ikväll ska jag och Jimi göra chokladbollar.. eller negerbollar som jag kallar det men det är väl inte politiskt korrekt att säga så längre. Orka bry egentligen.
I alla fall så ska vi göra sånna, och Mikael ska dricka Whiskey.
Så övar jag på att vara mamma och han övar på att vara pappa enligt honom. Hmpf.

Övriga tankar, hmm.
Emelie tänkte jag träffa imorgon, gå runt lite i stan och sedan ta lite porträttbilder!
Får se om det finns något bra ställe att vara på och ta dem, ser i och för sig redan nu en vit vägg som skulle kunna funka, vet bara inte om ljuset kommer reflekteras konstigt där.
Så ska jag se om jag inte kan ta lite porträttbilder på Jimi och Ancan + bebisar också.



Me love you all long time.


Vi är som alla andra, bara lite annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0