The right state of mind

Jag fullkomligt älskar att få höra en låt för första gången och sedan fastna för den så mycket att man inte kan släppa taget och sluta lyssna.
Överväger att gå in till vardagsrummet och plugga i datorn och höja volymen till max.
Problem 1. Grannarna kan få tinnitus och möjligen klaga på mig
Problem 2. Då har jag ingen dator att sitta framför längre.

Svårt sånt där, tror jag ska hämta mina hörlurar till min mobil istället, där kom en bra idé minsann!
Problem 1. Jag måste resa på mig och gå 1 meter för att nå dem.

Sådär, nu var dom hämtade.
Problem 1. Laddar mobilen genom datorn så jag kan inte plugga in hörlurarna.


Fasen vad det ska vara svårt att lyssna på musik då.
Så gick solen i moln nu med, åh.

Imorgon blir nog en riktig mysdag, gubben min mailade mig innan och föreslog en heldag i solen med fotografering och ta med lite fika, sedan hem och dricka glögg samt laga en god middag :)
På söndag ska det nog lagas söndagsstek, mysigt värre.
Var lite tal om bio också, och att gå på stan. Och att handla sockar åt Jimi.

Finns inget som ska göras i helgen så det blir nog en riktig myshelg för oss själva (:

I'm talking about the right state of your mind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0