Tre tankar eller fler.

När lillpojken har dammsugit lägenheten undrar man egentligen hur mycket som har hamnat i dammsugaren som inte ska vara där.
Söt var han i alla fall och dammsög till och med under skorna i hallen : D

Hur det kan vara roligt att dammsuga undrar jag fortfarande men men.

Mitt humör svänger verkligen som fasen, jag är som ett vandrande mensmonster, fast utan mens. Så jag är väl som ett vandrande monster då.

Fick mig att tänka på graviditet vilket fick mig att tänka på när jag stod vid bussen igår. Där stod en gravid kvinna 40+ och förbi henne gick en tjej med en t-shirt där det stog "USE A CONDOM"

Hilarious! : D

(stavas det så? hmm..)

Det roade mig i alla fall :)

Jimi har lagt sig och Mikael är och handlar datordelar, det är därför jag bloggar om någon undrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0