JeiFrickinJei

Nu lyckades jag ta kort på mig!!
Jag önskar att jag ägde en studio och hade en modell jag kunde ta kort på :/ Kanske kan övertyga Ancan om hon kommer sen?!
Nåja, kamerabatteriet hann ju dö innan jag kunde ladda över bilderna på datorn, och något extra batteri äger jag ej så jag får minsann vänta tills det också är laddat.
...jefla skitbatterier...
Kollade precis min Hotmail, och kolla vilket fint resultat jag fick... 2074 olästa mail, det orkar jag inte gå igenom..
Gaah, jag som kände för att redigera lite bilder.. Typiskt verkligen.
Får sitta här och fortsätta smutta på mitt vin.
Lyckades få över en bild till datorn, en tråkig en. Finns ju så många andra roliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0