Den EFTERLÄNGTADE är tillbaka!

Nu har jag inte skrivit blogg på.. jag vet inte hur länge.. Men idag, IDAG, så skriver jag ett nytt inlägg. Det kan bero på vinet. Eller på min Irish coffee. Eller Pringles-burken. (Tänkte alldeles strax hämta min dajm-tårta). Eller så beror det på att jag ville lägga upp en bild på min gubbe när han flamberar oxfilé.

Är så jävla nöjd med bilden. Ok, den kunde varit lite bättre i färger och en aning mindre kornig osv osv, men att jag lyckades trycka av precis när det flammade upp, DET är jag stolt över!
Den är inte ens Photoshoppad = jag har inte orkat ta tag i det än, har planerat ett mästerverk om det går att rädda bilden.

Om inte. Då får Mikael fortsätta flambera, och jag får fortsätta sätta upp stativ i köket för att få det att lyckas. Men nästa gång ska jag ladda batteriet innan så jag får tid att ställa in inställningar någorlunda på kameran. Och inte bara köra på det som funkade förra gången jag tog kort..

Här är bilden!




Nu sitter jag här och tänker att jag ska fortsätta blogga varje dag och vara sådär allmänt rik på att blogga. Den nya Kissie liksom.
Hrm, minus håret, minus utseendet, minus kroppen, minus hennes hjärna och hjärta.

Mer som Knivlisa, hon är söt hon. Men tjänar nog inga pengar på sin blogg.

Sen måste jag rekommendera Jonna dress på Provrummet.se
99 kr, för en helt basic snygg svart klänning
Eller Estelle dress, bar den på nyår. Dock ingen bild, typiskt. Det kan jag lägga ut imorrn. För den är bajssnygg på.
Körde dock på hudfärgade nylonstrumpor under. Ingen hit att vara ute i och smälla raketer och dricka champagne med dock. Man fryser rätt bra.
Typiskt att jag på nyår glömde av att jag har en kamera att fotografera med.
Tog dock en bild på förberedelserna inför matlagningen på nyår, tur att jag kom ihåg det liksom..



Avslutar med en bild på världens sötaste bonusson. Han är hos sin mor just nu, jag längtar som en gris efter honom. Han ligger för övrigt på världens snyggaste matta.





Kommentarer
Postat av: Josefine

Mera meeeeeeeeeeeera mera! Och mera msn, för det är väl önsketimmen?

2010-01-09 @ 01:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0